Monday, August 6, 2012

Ukiran Malaikat

BULAN!! BINTANG!! AKU MERAYU PADAMU AGAR ENGKAU SENTIASA MENEMANIKU...

Malaikat
artikel ni ditulis atas sebab boringg! tak tau sebab, huhuhuu..  Aku senang dikalau malam tiba dengan ditemani cahaya bulan serta kelipan bintang dilangit.. cahaya semula jadi ciptaan yang esa sungguh cantik dan kadang aku tertidur melihat kecantikan itu.. Kesunyian malam membuat hati aku tenang, bebas dari semua masalah...

Malam sentiasa ada dan aku selalu menunggunya.. cahaya bulan bintang mendamaikan aku dikalau aku sunyi. Aku tau kesunyian ini kerana aku sedang mencari kehidupan. Sampai sekarang kehipan yang dicari belum membuka sinar kebahagian. Aku sentiasa berusaha dan bersemangat mencari sinar kebahagian sampai bila-bila. Aku berharap kepada yang esa suatu hari nanti aku temui sinar itu..





Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...