Tuesday, July 24, 2012

Aku sayang kamu bodoh!!

kisah cinta ini baru dicerita oleh seorang member aku, merupakan ketua sendikit haram dan juga merangkap samseng.. indentiti selanjutnya terpaksa aku rahsiakan.. 
Mau pecah peruk juga lah aku ketawa, tapi kesian jugakan..hahaa..
aku menggunakan sebagai "aku" seolah-olah dia yang mencerita....



seperti biasa aku bersiap untuk keluar, kira-kira jam 9pm.. Aku kunci rumah terus kekedai makan, biasa la kan! musangkan kuar malam, siang tido..hahaha
Tengah aku layan makan nasi goring paprik,tiba-tiba si Roy (seorang pengkid) kelihatan dikejar oleh dua orang lelaki tak tau kes apa.. Masa tu dalam hati aku berkata "ahh! pedulilah (Roy memang keras kepala)".. siap makan aku ronda dengan motor 125z aku dan ternampak Si Roy dalam kepenatan dan muka dia bengkak lebam kena belasah.. sambil duduk berdiri atas mutor aku perhati gelagak diorang, kelihatan Roy menyusung lima jari memohon maaf.. Dua orang tu tak peduli terus memukul Roy, tak tau apa yang dimarahkan sangat.. Aku sendiri pun tak pernah marah macam tu..hahaha


Lama aku memerhati timbul la kesian pada Roy, aku pun mendekati diorang dan menolong Roy.. dan selepas kejadian malam tu tiap hari lsh aku jumpa Roy, pasti dia belanja makan dan cerita pasal dia.. lama-lama aku menjadi senang dengan dia dan jika tak tengok Roy hidup aku bagai tak sempurna.. hari demi hari aku menjadi rindu si bodoh tu.. Sekarang aku tau aku cinta dia.. Tolong aku frend!


Itulah cerita cinta member aku sorang ni.. aku pun tak tau macam mana nak tolong sebab aku tau Roy ni pengkid(pencinta perempuan)...

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...